  • 1. Data: 2006-06-12 14:18:33
    Temat: wliczenie kosztu przesyłki w cene towaru
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...netWYTNIJ>

    Witam. Mam pytanko. Załóżmy, że sprowadzam dla klienta dany towar firmą
    kurierską. Dostaje fakturę na której jest osobno kwota za towar i za
    przesyłkę. Czy muszę przy sprzedaży klientowi wliczać dodatkowo koszt
    wysyłki do ceny towaru ? Czy mogę sprzedać towar doliczając tylko swoją
    marżę zlewając na koszt wysyłki (nie obciążając nim klienta) ?
    --
    pozdrawiam
    dj