  • Data: 2006-11-14 21:25:36
    Temat: Nagrody w loterii
    Od: "Andrzej" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W prowadzonym przez siebie sklepie drogeryjnym przeprowadziłem loterię.
    Każdy, kto dokonał zakupu za określoną kwotę, w określonym czasie otrzywał
    talon do lasowania nagród. Nagrody były trzy: zelazko które kupiłem na
    fakturę VAT i dwa zestawy kosmetyczne, które zdjąłem z półki. Jak to
    rozliczyć?
    Fakturę w rej.zak.VAT . A co z resztą w VAT.
    Jak rozliczyć KPiR - fakturę w reklamę i reprezentację??, a reszta dowód
    wewnętrzny ????
    Pozdrawiam
    Andrzej