    From: "Efreet" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: [NTG] Re: Ryczałt, ryczałt, ryczałt raz jeszcze...
    Date: 4 Nov 2007 23:54:18 +0100

    > Dnia 3 Nov 2007 20:47:27 +0100, Efreet napisał(a):
    >
    > Pozwolę sobie odpowiedzieć tylko na niektóre Twoje uwagi, ok? ;>

    Na wszystkie !! Na wszystkie !! :)

    > To wszystko raczej NTG, ale co tam - napiszę ;)
    > Skoro Ty sobie zmienisz płeć, to powiedz mi, JAK to zrobić, żeby któraś z
    > nas mogła się ożenić?
    > Tak na mój gust, to raczej obie mogłybyśmy wyjść za mąż, nie sądzisz? ;p

    Kurcze !!
    Udalo Ci sie..chcialem miec jakas podkladke...w razie czego,
    gdybys np. podkrecila sobie wiek albo cos..
    to tak, jak w pewnej umowie, jako podatkowe szczenie jeszcze, nieopatrznie
    wpisalem 'partycypowac' w umowie, ktora miala podpisac m.in. pewna
    Pani Prawniczka i mnie uswiadomila, w czym rzecz (dobrze, ze byla
    pierwsza na liscie i moglem przedrukowac umowe bez koniecznosci
    lazenia po ludziach raz jeszcze).

    > a tam :)
    > z definicji, bo zakładam, że mężczyzna, przynajmniej pisze o sobie w
    > rodzaju męskim, używa takiegoż imienia i nie pisze o ewentualnych
    > pragnieniach zmian, jak nie przymierzając niektórzy, posiadający na
    > szczęście, poczucie humoru :)

    W rodzaju meskim pisze mowisz ??
    No to takie dziecko, w rodzaju nijakim, ale mowi (czy tam pisze,
    choc to zalezy od wieku) o sobie zrobilabym lub zrobilbym...
    a takie jablko ?? jak by powiedzialo ??

    > szukajcie a znajdziecie! No może nie wprost, ale przeczytać można ;)

    Ja mam limity !! Terminy !! Deadline'y !!
    Kiedy ja to poczytam ?? No kiedy ?? NO ??

    > racja, to może podziękuję?! :)

    Nie wiem..moge Ci podac numer konta bankowego
    albo adres, na ktory mozesz wyslac mi kwiaty..
    ew. oddac inicjatywe Tobie ;)

    > Nie potrafię czytać bez udziału emocji, a w ten sposób raczej obrzydziłabym
    > Ci podatki ;)

    AAaallle jazzdaa..interpretacja artystyczna przepisow !!
    To moze poczytamy na glosy ??

    > No cóż, ktoś mi kiedyś powiedział, że tu wszystkim wolno, byle z
    > zachowaniem netykiety, ale to raczej było w kontekście pisania. Jak jest z
    > szukaniem żony - nie wiem, ale mimo to, zyczę Ci powodzenia :)

    Netykieta....hmm...a jak opisuje oswiadczyny ??
    Z kwiatami do admina ??

    P.,
    Efreet