eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiModernizacja/adaptacja poddasza - interpretacje Urzedu Skarbowego › Modernizacja/adaptacja poddasza - interpretacje Urzedu Skarbowego
  • Data: 2006-05-14 07:00:31
    Temat: Modernizacja/adaptacja poddasza - interpretacje Urzedu Skarbowego
    Od: "Rysiek_M" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    chcialem sie zorientowac w nastepujacej kwestii. Mam mieszkanie
    wlasnosciowe. W 2004 roku dostalem zgode wspolnoty na polaczenie mieszkania
    z niezamieszkalym poddaszem ktore mam nad soba. Spisalismy umowe najmu na te
    czesc no i rozpoczalem prace.
    Wszystko ladnie przebieglo z jednym wyjatkiem - urzedem skarbowym.
    Zakwestionowano mi wszystkie wydatki jakie ponioslem na ten cel tlumaczac ze
    jest to adaptacja poddasza i nie mozna tego odliczac z ulgi
    remontowo-budowlanej.
    Jednak jak zaczalem czytac przerozne interpretacje to okazuje sie ze temat
    nie jest jednoznaczny.
    Ja stoje na stanowisku ze w moim przypadku jest to modernizacja
    (unowoczesnienie, ulepszenie) istniejacego mieszkania poprzez zwiekszenie
    jego powierzchni. Oczywiscie US uwaza inaczej.

    Z pewnoscia nie jestem jedynym. Moze ktos przerabial juz takie dyskusje z US
    i moze mi cos podpowiedziec ?

    Pozdrawiam,
    RM