  • Data: 2007-12-13 20:49:23
    Temat: Miejsce prowadzenia DG bez umowny
    Od: "Jacek" <J...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie od jakiegoś czasu prowadzę DG teraz zamierzam założyć
    radio internetowe (wszystko legalnie) i w związku z tym potrzebuje do tego
    celu lokalu. Znajomy zaoferował się że udostępni nam pomieszczenie za
    symboliczną kwotę niestety nie ma możliwości podpisaniu umowy najmu. Co mi
    grozi w przypadku jakiejś kontroli? np. przyjedzie pani z US i pod wskazanym
    adresem i nie zobaczy śladów prowadzenia działalności oprócz dokumentacji
    księgowej?