  • 1. Data: 2007-04-19 15:00:47
    Temat: Miasto X, Y, Z...
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    Siedziba mojej firmy mieści się w mieście X, ale podatki - PIT i VAT -
    rozliczam w mieście Y, gdzie mieszkam. Mój adres zamieszkania się jednak
    zmienił - mieszkam teraz w mieście Z, na dodatek w zupełnie innym
    województwie. Zamierzam wprowadzić zmianę dot. miejsca zamieszkania do wpisu
    ewidencji działalności gospodarczej, by rozliczać się w mieście Z. Moje
    wątpliwości dotyczą rozliczeń VAT - czy mam go również rozliczać w mieście
    Z, właściwym ze względu na obecny adres zamieszkania, w mieście X, w którym
    jest siedziba mojej foirmy, czy też w mieście Y, gdzie zarejestrowałam firmę
    i do niedawna mieszkałam?

    Dzięki,

    Mariola

    (ja tylko użyczyłem konta - latet)

  • 2. Data: 2007-04-19 15:21:45
    Temat: Re: Miasto X, Y, Z...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Apr 2007, latet wrote:

    > Siedziba mojej firmy mieści się w mieście X, ale podatki - PIT i VAT -
    > rozliczam w mieście Y, gdzie mieszkam.

    Raz jeszcze, powoli, dokładnie i poproszę o informację o formie prawnej.
    Nie może to być 1-osobowa DG OF, bo przecież jej "siedzibą" jest
    wprost miejsce zamieszkania (skoro firmą jest prowadzący DG).
    Coś mi tu nie gra :(

    pzdr, Gotfryd