  • 21. Data: 2010-01-20 09:10:42
    Temat: Re: Magiczne zaklęcia
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 01:05:42 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > Odpady mam tylko komunalne i tej wersji będę się trzymał ;-)
    >
    > Świetlóweczek nie używam (w DG), natomiast tonerki mam wyłącznie z tej
    > właściwej grupy (co to nie są odpadami niebezpiecznymi).
    >
    > A zresztą drukuję jak na lekarstwo a kiedy tylko tonerek zejdzie poniżej
    > 2% to go grzecznie odstawię na półeczkę do późniejszego wykorzystania ;-)
    >
    > Pasuje? ;-)

    I dlatego nam tą śrubę dokręcają - bo sami kombinatorzy wokoło :-)

    --
    Tomek

  • 22. Data: 2010-01-20 10:29:25
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-20 10:10, Tomek wrote:
    > [...] bo sami kombinatorzy wokoło :-)

    E tam, mylisz pojęcia. To się nazywa adaptacja.

    A że warunki IMHO jakby nieco debilne, to momentami zaczyna być śmiesznie.

    Piotrek

  • 23. Data: 2010-01-20 10:34:30
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 11:29:25 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > E tam, mylisz pojęcia. To się nazywa adaptacja.
    >
    > A że warunki IMHO jakby nieco debilne, to momentami zaczyna być
    > śmiesznie.

    To jest NEP naszej kochanej Mitteleuropy, ilość absurdów
    jest taka duża, że nie kupuję tezy o tym że same bałwany na górze siedzą.

    --
    Tomek

  • 24. Data: 2010-01-20 10:57:55
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-20 11:34, Tomek wrote:
    > To jest NEP naszej kochanej Mitteleuropy,

    Tłumaczenie, że "EU tak nakazuje" jest prawdopodobnie najczęściej
    używaną wymówką podczas stanowienia (nadmiernie) restrykcyjnych przepisów.

    > ilość absurdów jest taka duża, że nie kupuję tezy o tym że same bałwany na górze
    siedzą.

    Również byłbym daleki od stwierdzenia, że na górze siedzą *same* bałwany.

    Piotrek

  • 25. Data: 2010-01-20 11:29:21
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Tłumaczenie, że "EU tak nakazuje" jest prawdopodobnie najczęściej używaną
    > wymówką podczas stanowienia (nadmiernie) restrykcyjnych przepisów.

    ustawa Prawo ochrony środowiska implementuje 28 dyrektyw i 1 rozporządzenie
    Parlamentu Europejskiego oraz Rady UE

    ;)

    pozdr
    m.w.

  • 26. Data: 2010-01-20 11:44:45
    Temat: Re: Magiczne zaklecia
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 12:29:21 my way <y...@s...tlen.pl>
    napisał(a):

    > U?ytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisa? w
    > wiadomo?ci

    > ustawa Prawo ochrony ?rodowiska implementuje 28 dyrektyw i 1
    > rozporz?dzenie
    > Parlamentu Europejskiego oraz Rady UE
    >
    > ;)

    Przepisy o fakturach elektronicznych też implementują to i owo ;)

    --
    Tomek

  • 27. Data: 2010-01-20 11:48:39
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-20 12:29, my way wrote:

    > ustawa Prawo ochrony środowiska implementuje 28 dyrektyw i 1 rozporządzenie
    > Parlamentu Europejskiego oraz Rady UE
    >
    > ;)

    Czy z dyrektyw wynika obowiązek składania *papierowych* kwitów, pomimo
    nie przekroczenia kwoty zwolnionej od opłat?

    Jeszcze zrozumiałbym, gdyby trzeba było kliknąć na jakiś button
    podpisany "opłaty nie należą się, spadajcie na drzewo".

    Ale wytłumacz mi proszę racjonalność działania mającego w zamyśle
    chronić środowisko i wymagającego złożenia - szacując "spod dużego
    palca" - setek tysięcy "pustych" deklaracji.

    Piotrek

  • 28. Data: 2010-01-20 11:49:37
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-20 12:29, my way wrote:

> [...]

    Ale wytłumacz mi proszę racjonalność działania mającego w zamyśle
    chronić środowisko i wymagającego złożenia - szacując "spod dużego
    palca" - setek tysięcy "pustych" *papierowych* deklaracji.

    Piotrek

  • 29. Data: 2010-01-20 12:13:30
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 12:49:37 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

> [...]
    > chronić środowisko i wymagającego złożenia - szacując "spod dużego
    > palca" - setek tysięcy "pustych" *papierowych* deklaracji.

    Budują bazę. Elektroniczną.

    --
    Tomek

  • 30. Data: 2010-01-20 12:24:36
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotrek wrote:

    > Ale wytłumacz mi proszę racjonalność działania mającego w zamyśle
    > chronić środowisko i wymagającego złożenia - szacując "spod dużego
    > palca" - setek tysięcy "pustych" *papierowych* deklaracji.

    Racjonalne to ma być Twoje dzialanie, a nie ustawodawcy.
    Ustalasz sobie, że intecja ustawodawcy była inna
    i postępujesz stosownie do tej intencji. Tak jak 99% prowadzących
    działalność, którzy sprawozdań nigdy nie składali, ba nawet nie wiedzieli,
    że był/jest taki obowiązek i składać nie będą. A jak zacznie ktoś
    ekzekwować
    te kary, to sie podniesie raban i specjalna komisja to uwali, tak jak
    strażaka
    w każdej firmie. Ten wygłup z BHP też obowiązywał czas jakiś
    (a może nadal jest w mocy) i jakoś się z tym żyje.