  • 11. Data: 2010-01-19 23:01:40
    Temat: Re: Magiczne zaklęcia
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-19 23:17, 'Tom N' wrote:
    > [...]
    > A mnie z powyższych 286 i 287 wynika, że przy używaniu pojazdów nie ma co
    > składać (może ktoś wie co było w tym 287 1. 1. uchylonym i kiedy uchulono?)

    No patrz Pan! Cud prawdziwy!

    Wygląda na to, że w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i jeden jeden
    kwit do składania mniej.

    Piotrek

  • 12. Data: 2010-01-19 23:06:20
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-19 23:17, 'Tom N' wrote:
> [...]
    > składać (może ktoś wie co było w tym 287 1. 1. uchylonym i kiedy uchulono?)

    Wygląda na to, że w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i jest jeden
    kwit do składania mniej.

    Piotrek

  • 13. Data: 2010-01-19 23:15:57
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Piotrek w <news:hj5e24$1dm$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > No patrz Pan! Cud prawdziwy!

    > Wygląda na to, że w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i jest jeden
    > kwit do składania mniej.

    Taaa, patrz kolejny post... Nie jeden a dwa papierki... Raport i wykaz

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2010-01-19 23:36:00
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-20 00:09, 'Tom N' wrote:
    > [...]
    > Ale, namotali ;-)

    OK. Czyli wniosek jakoby ktoś tam pomyślał był IMHO nieuprawniony ...

    Z tego co widzę, to art. 287 ustęp 1 wywalili już w ogłoszonym tekście
    jednolitym z 2008 roku (co nie przeszkodziło urzędnikowi przyjąć kwity
    za 2008). Czyli odpadła kwestia mojej zaległości za pierwsze półrocze
    2009. :-)

    Ustawa o systemie zarządzania emisjami gazów cieplarnianych i innych
    substancji została ogłoszona 2009-08-18 czyli pierwsze sprawozdanie
    składamy (najwcześniej) do końca lutego 2010 za rok 2009.

    Jest zatem jeszcze chwila czasu ażeby to ogarnąć.

    Dzięki za zwrócenie uwagi.

    Piotrek

  • 15. Data: 2010-01-19 23:37:14
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 00:06:20 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > No patrz Pan! Cud prawdziwy!
    >
    > Wygląda na to, że w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i jest jeden
    > kwit do składania mniej.

    A odpady to tylko komunalne macie? Zero tonera z laserówki czy
    świetlóweczki :) ?

    --
    Tomek

  • 16. Data: 2010-01-19 23:42:28
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 00:36:00 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

> [...]
    > składamy (najwcześniej) do końca lutego 2010 za rok 2009.
    >
    > Jest zatem jeszcze chwila czasu ażeby to ogarnąć.

    Ale .. podmiotem korzystającym ze środowiska jest każdy przedsiębiorca.
    Więc chociaż zeróweczkę złożyć IMHO trzeba.

    --
    Tomek

  • 17. Data: 2010-01-19 23:51:22
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Tomek w <news:op.u6szwcwol60ql1@unk>:

    >>> składać (może ktoś wie co było w tym 287 1. 1. uchylonym i kiedy

    > A odpady to tylko komunalne macie? Zero tonera z laserówki

    Toner z laserówki się zużył na produkowanie tych wszystkich durnych kwitów,
    czyli stan tonera zero, tak raportuje drukarka ;-)

    > czy świetlóweczki

    Nie działa, znaczy się coś wyparowało, znaczy sie ni ma i nie było ;->

    A serio -- to one kurwa nie wiedzą ile paliwa sprzedają i akcyzy od niego
    bierą?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2010-01-19 23:53:27
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-01-2010 o 00:51:22 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > A serio -- to one kurwa nie wiedzą ile paliwa sprzedają i akcyzy od niego
    > bierą?

    Ja bym raczej szukał pod hasłem Mitteleuropa :-)

    --
    Tomek

  • 19. Data: 2010-01-20 00:04:46
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-20 00:42, Tomek wrote:

    > Ale .. podmiotem korzystającym ze środowiska jest każdy przedsiębiorca.
    > Więc chociaż zeróweczkę złożyć IMHO trzeba.

    Czekaj, jaką znowu zeróweczkę?!

    Jak słusznie zauważył kolega Tom N, z ustawy prawo ochrony środowiska
    wywalili (w 2008 roku) 287 ustęp 1.

    Czyli wypadło spalanie za oba półrocza 2009 (a i za 2008 najwyraźniej
    można było już nie składać).

    Natomiast w 2009 roku wpadło (na mocy ustawy o systemie zarządzania
    emisjami gazów cieplarnianych i innych substancji) spalanie jako roczne
    sprawozdanie (do 20 lutego).

    No chyba, że ja czegoś nie widzę, ale to już na spokojnie trzeba będzie
    jutro zczytać.

    Piotrek

  • 20. Data: 2010-01-20 00:05:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-01-20 00:37, Tomek wrote:

    > A odpady to tylko komunalne macie? Zero tonera z laserówki czy
    > świetlóweczki :) ?

    Odpady mam tylko komunalne i tej wersji będę się trzymał ;-)

    Świetlóweczek nie używam (w DG), natomiast tonerki mam wyłącznie z tej
    właściwej grupy (co to nie są odpadami niebezpiecznymi).

    A zresztą drukuję jak na lekarstwo a kiedy tylko tonerek zejdzie poniżej
    2% to go grzecznie odstawię na półeczkę do późniejszego wykorzystania ;-)

    Pasuje? ;-)

    Piotrek