  • Data: 2004-11-02 13:16:59
    Temat: Lombard i kłopoty
    Od: "Dorcia" <d...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem z lombardem i proszę o pomoc.

    Zdarzyło mi się coś dziwnego a mianowicie:
    Pan X przyniósł w poniedziałek towar w zastaw (telewizor) i dostał 150 zł
    oraz termin zwrotu towaru 2-tyg. później zgodnie z podpisaną umową itd.
    Żona Pana X przyszła w środę z policją, mówiąc że telewizor w/w jest jej
    własnością (dowód faktura imienna na żonę Pana X), a mąż jej go ukradł i
    zastawił z lombardzie.
    Policjant na miejscu spisuje protokół zabrania telewizora.
    A ja jestem w plecy 150 zł, gdyż jak przewiduję Pan X się nie zjawi.

    Uważam że dziś jest to 150 zł ale jak tak dalej pójdzie to takich procederów
    może być dużo więcej.
    Jak załatwiać taką sprawę żeby odzyskać kasę? i czy ona jest do odzyskania?
    Czy policjant może zabrać zastawiony sprzęt?