  • Data: 2005-02-22 15:52:36
    Temat: Likwidacja dzialalnosci gospodarczej i remanent
    Od: "Dufte" <m...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Wiem, ze byl ten temat walkowany wiele razy, ale nie moge znalezc sensownego
    wytlumaczenia kilku pytan.
    Zamykam DG i mam nie do konca zamortyzowany komputer wpisany do EST (zostalo
    jeszcze 3 miesiace do konca amortyzacji). Kiedys kupilem krzeslo - odliczone
    jednorazowo (okolo 450 zl), nie wpisane do EST, ani do wyposazenia.
    Czy w remanencie likwidacyjny powinienem ujac ww. komputer i krzeslo?

    Dziekuje z gory za odpowiedz!

    Pozdrawiam.