    From: "jacek" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Likwidacja działalności
    Date: Mon, 13 Jan 2003 10:34:33 +0100

    Witam,
    Mam pytanko, które pewnie wałkowane już było, ale w archiwum nie mogłem
    znaleźć.

    Likwiduje działalność, ale wcześniej chciałem sprzedać sobie to co mam na
    wyposażeniu czyli np. komputer oraz to czym go później modernizowałem, czyli
    np. nowy monitor, pamięć, karta graficzna itp. Jak ten kram mam wycenić?
    Razem czy osobno? Ceny z jakiś aktualnych cenników czy może US ma swoje?
    A może ktoś ma lepszy pomysł, jak zlikwidować ten zestaw żeby zapłacić
    mniejszy podatek?

    Pozdrawiam

    (KPiR i jestem VAT'owcem)