    From: "Grzegorz" <m...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Lepper: czy premier sprzedał Polskę za 50 euro?
    Date: Fri, 20 Dec 2002 14:53:18 +0100

    PAP 2002-12-20 (12:32)

    "Pan przywiózł z Kopenhagi millerowskie euro - dla prezydenta
    Kwaśniewskiego - 50 euro pan mu wręczył. Czy za tyle kazał panu prezydent
    sprzedać Polskę i Polaków?" - zapytał w piątek w Sejmie Andrzej Lepper,
    Leszka Millera.

    "Były na świecie judaszowe srebrniki, było ich 30 - ja zobaczyłem, że pan
    przywiózł z Kopenhagi millerowskie euro" - powiedział Lepper podczas
    sejmowej debaty o informacji rządu na temat szczytu w Kopenhadze. "To
    chamstwo i bezczelność" - mówił premier tuz po wystapieniu przewodniczącego
    Samoobrony. Premier za niedopuszczalne uznał sugerowanie, że prezydent kazał
    mu sprzedać Polskę.(ck)