  • Data: 2005-09-15 11:18:04
    Temat: Leasing - brak zgłoszenie 15 czerwca
    Od: "QQQ" <Q...@s...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Od marca br. leasinguję samochód dostawczy Ford Transit - kontener (dop.
    masa całkowita 3490 kg, jeden rząd siedzeń,).
    Nie zgłosiłem tej umowy w urzędzie skarbowym do 15 czerwca br.
    W związku z tym, że US i Leasingodawca podają inne informacje mam parę
    pytań:
    -Czy faktycznie miałem obowiązek zgłosić tą umowę w US? Jeżeli Tak, to co
    mam teraz zrobić?
    -Czy auto musi przejść teraz badanie techniczne, abym mógł nadal odliczać
    VAT od ropy?
    -Czy mogę odliczyć VAT od sierpniowej raty leasingowej?

    Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.

    Pozdrawiam / Kind regards
    P.