eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiŁączenie usług › Łączenie usług
  • Data: 2006-09-25 17:48:03
    Temat: Łączenie usług
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dzień dobry,

    Dla tego samego klienta wykonuję kilka usług
    1. Opracowanie projektu budowlanego
    2. Pełnienie funkcji kierownika budowy
    3. Czasami też kosztorys szacunkowy
    Dotyczą one tej samej budowy.

    Czy można połączyć te usługi i wystawić tylko jedną fakturę/rachunek
    po zakończeniu działań? Przy czym usługa może trwać nawet rok lub dłużej.
    Czyli np. opis na fakturze "Opracowanie projektu i pełnienie funkcji
    kierownika budowy budynku mieszkalnego itd." lub "Obsługa inwestycji budowy
    budynku itd.".

    Czy można połączyć te usługi i wystawić pierwszą fakturę/rachunek
    po zakończeniu określonego etapu budowy ustalonego w umowie, drugą po
    zakonczeniu kolejnego etapu itd.?

    Czy w takich przypadkach wystarczy umowa ustna z inwestorem,
    czy musi być umowa pisemna?

    Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 25.09.06 17:54 t

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1