  • Data: 2009-09-08 23:34:58
    Temat: Kupno uzywanego samochodu na firme
    Od: schellenberg <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam zamiar zakupic uzywany samochod na firme. Prowadze dzialalnosc
    gosp. Jestem Vatowcem.

    Osoba, od ktorej zamierzam zakupic ten samochod rowniez porwadzi firme
    i jest platnikiem VAT.
    Samochod jest osobowy, sprzedajacy wprowadzil go do ewidencji srodkow
    trwalych (zapewne odpisujac 60% ale nie wiecej niz 6000,00 VAT'u).
    Sprzedajacy jak sam napisal - wystawi mi fakture VAT. Dodam jeszcze,
    ze samochod w firmie sprzedawcy byl uzytkowany dluzej niz pol roku.
    I teraz mam pytanie. Czy sprzedajacy moze mi wystawic z pelnym VATem
    22% czy tylko z VAT'em zw ?

    Pozdrav
    --
    Krzysiek