  • Data: 2006-11-21 16:21:32
    Temat: Kupno samochodu na DG
    Od: "Baton" <k...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Mam mozliwosc zakupu samochodu ciezarowego od osoby fizycznej na niezwykle
    korzystnych warunkach... 1000PLN :-)

    Rozumiem ze dokonuje tego poprzez umowe kupna-sprzedazy, place 2% PCC i mam
    autko firmowe...

    W umowie figuruje jako 'Imie Nazwisko cos tam cos tam' + adres prowadzenia
    DG (nie zameldowania?) ... W dowodzie rejestracyjnym jako wlasciciel tez
    bede jako OF prowadzaca DG z takowym adresem?

    Kwote wynikajaca z umowy jednorazowo 'wpuszczam' w koszty...

    Nie musze prowadzic zadnej kilometrowki, wszystkie wydatki zwiazane z
    samochodem: naprawy, ubezpieczenia, czesci, paliwo etc. wrzucam w koszty bez
    zadnych limitow.

    Mam mozliwosc odliczania vatu rowniez od paliwa (auto ciezarowe)

    Cos przeoczylem

    Pozdrawiam

    Baton