    From: "z-tec" <z...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kupno mieszkania przez ucznia(osoba bez dochodow)
    Date: Sun, 08 Feb 2004 21:51:30 GMT

    Jestem uczniem ostatniej ostatniej klasy liceum i rodzice chca mi zakupic
    mieszkanie-ale to miszkanie ma byc budowane na mnie!!
    Ja nie pracuje i nie mam dochodow wiec jak po roku bede odbieral mieszkanie
    u developera i uregulowywal wszystkie formalnosci prawne to US na pewno
    wezwie mnie na "wywiad" skad mam pieniadze??
    Akara za nieudokumentowane dochody to podobno 75%!!!
    I moje pytanie-co powinna moja rodzina zrobic zeby przekazac mi pieniazki na
    budowe mieszkanka a jednoczesnie zeby to bylo zgodne z prawem i nie wymagalo
    zaplacenia kosztownych podatkow??
    Znajomi cos wspominali o darowiznie i mozliwosci udzielenia przez rodzicow
    mi pozyczki ale to sa tylko zaslyszane przeze mnie informacje.
    Jezeli mozecie poratowac mnie rada lub linkami do ciekawych publikacji na
    moj problem to bede bardzo happy.