  • Data: 2008-05-19 18:37:45
    Temat: Który urząd skarbowy? Kolejna konfiguracja
    Od: "Marcin Szewczyk, Wodny" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    przejrzałem pobieżnie archiwum grupy, ale nie znalazłem wariantu, w
    którym się znajduję, a ponieważ jestem zielony z przepisów podatkowych,
    nie potrafię wyciągnąć wniosków przez analogię.

    Adres stałego zameldowania:
    MIASTO A
    Adres tymczasowego zameldowania:
    MIASTO B, dzielnica B1
    Adres firmy, w której pracuję:
    MIASTO B, dzielnica B2

    Do którego US ma zostać odprowadzony podatek?
    Do którego US mam złożyć PIT?

    Jak wygląda rozwiązanie bez PIT-2, a jak z PIT-2 wypełnionym na w/w
    firmę? Który PIT składam po roku, jeśli wypełniałem PIT-2?

    I na koniec bonus:
    Co mam odpowiadać w polach pytających, czy to jedyne źródło dochodów,
    jeśli dostaję stypendium naukowe od politechniki (jak w formularzach
    firmy, jak w PIT)? Archiwum twierdzi, że się go nie deklaruje i sam nie
    muszę odprowadzać podatku. Czy nadal jest to zgodne z prawdą?

    Z góry dziękuję za pomoc i niech Wam los w krótkich kolejkach wynagrodzi :-)

    --
    Marcin Szewczyk, Wodny
    http://wodny.org