  • Data: 2005-04-25 11:35:08
    Temat: Ksiegowanie wplat z zagranicy za dostep do serwisu
    Od: "pit" <p...@n...yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    W ramach mojej DG mam serwis www z platnym contentem w jezyku angielskim.
    Wiekszosc wplat bedzie szla przez posrednika i tu mam jasnosc.
    Ale co jesli jakas prywatna osoba z zagranicy zechce dokonac bezposrednio
    przelewu na moje konto (bo np. nie posiada karty) - jak to ksiegowac?
    Nie bardzo wiem jaki tu ma byc vat, czy trzeba wystawiac fakture
    czy wystarczy rachunek, czy mam obowiazek wyslac wydruk rachunku
    do klienta itp.
    Ma ktos moze z tym doswiadczenie i moglby pomoc?

    pit