  • Data: 2006-08-10 20:32:15
    Temat: Kradziez towaru (jak wyksiegowac)
    Od: "pito" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    W marcu wlamano mi sie do sklepu,skradziono towar na 20.000 netto.Sprawcow
    ani towaru nie odnaleziono(jest powteirdzenie z policji o umorzeniu), w
    zwiazku z tym musze wyksiegowac powyzsza kwote z zakupow i wpisac w koszty.
    I tu moje pytanie: czy musze wyksiegowac kwote brutto czy netto??
    i drugie dostalem odszkodowanie bo sklep byl ubezpieczony w wysokosci 10.000
    zł, czy mam to ujac w przychodach??
    prosze o pomoc
    Firma opodatkowana jest PIT i VAT

    pzdr