  • Data: 2003-04-07 10:34:16
    Temat: Koszty uzyskania - 2 etaty
    Od: p...@p...onet.pl (Pawel B.) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    w 2002 roku przez jeden miesiac pracowalem na dwoch etatach (jedna prace konczylem,
    druga zaczynalem i jakos tak wyszlo....)
    Jak mam policzyc koszty uzyskania, bo obaj pracodawcy za ten miesiac
    policzyli mi pelne 96 z groszami (mimo ze moiwilem, ze podejmuje mam przez ten
    miesiac drugi etat).
    Wydaje mi sie, ze za ten miesiac podlegam
    pod paragraf z wiecej niz jednym miejscem pracy, wiec koszty uzyskania sa wieksze
    ale chyba razy 1.5 a nie dwa.
    Znowu w wyjasnieniach PIYa jest napisane, ze w jednym stosunku pracy
    koszty wynosza iles tam, a w nawiasie ze 96 z groszami miesiecznie.
    Przy wiecej niz jednym miesjscu jest juz tylko suma calkowita.
    Czy mam to rozumiec ta, ze dopoki nie przekrocze tej sumy to moge miec
    koszty 2 razy pojedynczy etat???
    Pawel B