  • 1. Data: 2011-05-31 19:25:04
    Temat: Koszty prowadzenia sp. z o.o. w porownaniu ze spolka akcyjna
    Od: zg <z...@v...pl>

    Jakie sa roznice w kosztach zalozenia, a potem prowadzeni sp. z o.o. a
    spolki akcyjnej? Przy zakladaniu zazwyczaj SA ma wyzszy kapital, wiec
    wyzsza jest oplata notarialna i PCC. Jednak co pozniej? Ksiegowosc
    kosztuje chyba tyle samo, sprawozdania i ich publikacja tyle samo, wiec
    sa jakies roznice w kosztach?

    --
    zg

  • 2. Data: 2011-06-01 08:01:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 May 2011, zg wrote:

    > Jakie sa roznice w kosztach zalozenia, a potem prowadzeni sp. z o.o. a spolki
    > akcyjnej? Przy zakladaniu zazwyczaj SA ma wyzszy kapital

    ...a na jakieś obowiązki rewizyjne (badanie papierów) to się czasem
    nie przekłada? (nie to czy SA czy spzoo, lecz wysokość kapitału).
    Nie wiem, z ciekawości pytam :)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2011-06-01 11:15:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 1 Jun 2011 10:01:32 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > ...a na jakieś obowiązki rewizyjne (badanie papierów) to się czasem
    > nie przekłada? (nie to czy SA czy spzoo, lecz wysokość kapitału).
    > Nie wiem, z ciekawości pytam :)

    Wymagania są dość wysokie, by trzeba było wzywać rewidenta (w milionach
    euro). Dodatkowo publikacja w monitorze B. Ale przy tej skali firmę już
    raczej stać :)

    Arek niedawno tu opisywał różnice, OIDP wymagane jest badanie przepływów
    pieniężnych i jakieś inne drogie przyjemności w ramach sprawozdań. Warto by
    odkopać ten wątek.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-06-01 20:22:22
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 01/06/2011 12:15, Borys Pogoreło wrote:

> [...]
    > pieniężnych i jakieś inne drogie przyjemności w ramach sprawozdań. Warto by

    Nie moge znalezc tego watku. "Arek" to nazwa uzytkownika?

    --
    zg

  • 5. Data: 2011-06-01 21:13:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Jun 2011, Borys Pogoreło wrote:

    > Nie mogę napisać, bo będę przetwarzać ;-)

    Szukać postów przypisujących użytkownikowi ksywę "przetwarzam"
    w formie stosowanej przez hierahie wszelakie ;) (imię - tytuł - nazwisko)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2011-06-01 22:40:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    > Nie moge znalezc tego watku. "Arek" to nazwa uzytkownika?

    Nie mogę napisać, bo będę przetwarzać ;-)

    Szukaj tego pana, co pozwał Wikipedię ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2011-06-01 22:48:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Borys,

    Thursday, June 2, 2011, 12:40:43 AM, you wrote:

    > Nie mogę napisać, bo będę przetwarzać ;-)

    Bez żartów - sąd uznał go za osobę publiczną. Wyrok jest prawomocny.

    > Szukaj tego pana, co pozwał Wikipedię ;)

    Ale on Arnold a nie Arek.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-06-01 23:23:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 2 Jun 2011 00:48:57 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Bez żartów - sąd uznał go za osobę publiczną. Wyrok jest prawomocny.

    Oj tam, oj tam, stały żart z nim związany :)

    > Ale on Arnold a nie Arek.

    Na prw podpisuje się Arek, przyzwyczaiłem się najwyraźniej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2011-06-02 07:27:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Borys,

    Thursday, June 2, 2011, 1:23:05 AM, you wrote:

    > Oj tam, oj tam, stały żart z nim związany :)

    Oj tam, oj tam - z nim żartów nie ma. Lepiej wyroki sądów z nim
    związane znać.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-06-04 21:32:52
    Od: zg <z...@v...pl>

    On 01/06/2011 22:13, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Szukać postów przypisujących użytkownikowi ksywę "przetwarzam"
    > w formie stosowanej przez hierahie wszelakie ;) (imię - tytuł - nazwisko)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Nie ma zadnych postow z autorem o ksywie "przetwarzam" ani "Arnold". Czy
    moglbym jednak prosic o tytul watku?

    --
    zg