  • Data: 2004-02-17 13:50:14
    Temat: Korekta faktury
    Od: "Marcin" <barman@barmanproductions_STOPPER.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy moge ze styczniowa data (jeszcze nie rozliczylem stycznia) skorygowac
    fakture wystawiona w grudniu?
    Historia wyglada tak:
    W grudniu sprzedalem uzywany samochod firmie kolegi (sp. z o.o.), jednak
    wlasnie zadzwonil, ze skonsultowal z ksiegowym i nie moze sobie tego
    zaksiegowac, bo w grudniu nie mial jeszce ksiegowosci (spolka zaczela
    dzialalnosc okolo polowy grudnia). Ja wystawilem mu fakture z data grudniowa
    i zaplacilem od niej VAT.

    Teraz pytanie: czy moge ze styczniowa data sporzadzic korekte faktury
    sprzedazy z grudnia, i rowniez ze styczniowa data jeszcze raz wystawic
    fakture sprzedazy na taka sama kwote?
    Ew. jakies inne rozwiazanie (niekoniecznie mam ochote korygowac deklaracje
    miesieczna VAT za grudzien).

    --
    Pzdr.
    Marcin