  • Data: 2009-11-18 16:24:09
    Temat: Korekta ZUS
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Prowadzę działalność gospodarczą i poszedłem sobie pewnego pięknego dnia
    na chorobowe (a co!). Zwolnienie miałem we wrześniu, jednak decyzja o
    wypłacie zasiłku zapadła dopiero w październiku, więc składki za
    wrzesień zapłaciłem w pełnej wysokości i tak też zaksięgowałem (np.
    składkę na Fundusz Pracy). Następnie złożyłem do ZUS DRA z podstawą
    proporcjonalnie obniżoną i płacąc składki za październik obniżyłem je o
    dokonaną wcześniej nadpłatę.
    Czy w księgowości też to powinienem jakoś skorygować, czy liczą się
    kwoty faktycznie zapłacone w określonym miesiącu?

    Maciek