  • Data: 2006-03-10 16:57:40
    Temat: Konto bankowe
    Od: huri-khan <e...@x...puvc.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dzisiaj złożyłem w U.S. zeznanie (PIT-37) za rok 2005.
    Jako, że pod koniec tamtego roku zmieniłem miejsce zamieszkania to zmienił
    mi się U.S.
    O ile w poprzednim US nie miałem problemów, to w nowym powiedziano mi że
    nie mogę dostać zwrotu (nadpłaty) podatku na konto, którego nie jestem
    właścicielem, a które wykazałem w zeznaniu.
    Który U.S. postępuje/postepował prawidłowo ?
    P.S. Paragrafy mile widziane

    --
    [Pozdrawiam][huri-khan][GG 177094][klub.chip.pl/rasrob]
    Jesli wodka w pracy szkodzi, porzuc prace, o co chodzi.