  • 1. Data: 2006-08-27 21:43:41
    Temat: Konsekwencje braku kasy fiskalnej
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Cześć,

    Kończy mi się limit na kasę fiskalną (20 tys.).
    Prowadzę działalność tego rodzaju, że wystawiam tylko
    kilkanaście rachunków w miesiącu za usługi, nie jestem vatowcem.
    Co mi grozi jeśli nie kupię kasy?
    Czytam o utracie prawa do odliczenia 30% i to mnie nie martwi.
    Co jeszcze mi grozi? Mandat itp.?
    Czy może opłacić się nie kupienie kasy i wystawianie
    rachunków tak jak do tej pory to robiłem?
    A co jeśli przekroczę ten limit o kilka tysięcy i dopiero wtedy
    (powiedzmy za miesiąc) kupię i zarejestruję kasę fiskalną?

    Piotr