  • Data: 2003-03-03 18:41:31
    Temat: Kilka prostych pytan odnosnie podatku dochodowego i VAT
    Od: "Mick" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    14 marca zamierzam rozpoczac dzialalnosc mojej firmy w zwiazku z tym mam
    kilka pytan ktore spedzaja mi sen z powiek:

    1. Czy musze poinformowac Urzad Skarbowy o tym ze chce byc opodatkowany
    ryczaltem od przychodow ewidencjonowanych czy obligatoryjnie jestem objety
    taka forma opodatkowania(jesli nigdzie nie zaznaczylem inaczej) i nie musze
    tego specjalnie zglaszac ?

    2. Jezeli dzialalnosc zostanie rozpoczeta 14 marca to do 20 kwietnia musze
    sie rozliczyc z fiskusem za ta polowe marca kiedy prowadzilem juz
    dzialalnosc -czy dobrze rozumiem ?

    3. Jezeli moje obroty w danym miesiacu sa rowne zero i nie wplacam z tego
    tytulu zadnego podatku dochodowego do Urzedu Skarbowego to czy musze
    informowac o tej sytuacji ten urzad ?

    4. Jezeli skladam comiesieczna deklaracje VAT-7 (do 25 nastepnego miesiaca)
    to czy to tego samego dnia powinienem przelac na konto Urzedu Skarbowego
    podatek nalezny VAT wykazany w tej deklaracji?

    Z gory dziekuje za pomoc. Bede wdzieczny za odpowiedz na priva m...@o...pl