  • Data: 2004-09-20 17:23:25
    Temat: Kiedy odliczyć VAT naliczony od usługi budowlanej?
    Od: "Megan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W czerwcu otrzymalam fakture z data 30-06-2004r. za uslugi budowlane
    (zaplacilismy za na w sierpniu, a termin platnosci przypadal na 14 lipca).
    Odliczylam VAT naliczony w deklaracji za miesiac czerwiec br. Na to pani z
    US stwierdzila ze zrobilam zle, poniewaz wg art. 86 ust. 12 Ustawy o VAT
    musze sie upewnic czy aby na pewno uslugodawca tez odprowadzil vat nalezny w
    deklaracji za czerwiec (ma na to 30 dni od dnia wykonania uslugi). okazalo
    sie (pani sprytnie sprawdzila w komputerze) ze kontrahent te fakture ujal w
    miesiacu lipcu - wiec ja mam prawo odliczyc vat tez dopiero w lipcu; na
    pytanie jak mam to sprawdzic, kiedy kto odprowadza VAT? - pani powiedziala
    ze pytac kazdego indywidualnie. Paranoja - a co wy o tym myslicie. Bardzo
    prosze o pomoc - jutro musze zlozyc ewentualne korekty - a ja zabardzo sie z
    tym nie zgadzam - a moze ja cos zle interpretuje :-(
    Pzdr
    Malgosia B.