  • Data: 2011-01-12 16:31:58
    Temat: Kiedy można przejść na zwolnienie podmiotowe VAT?
    Od: Brodka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jeżeni nie przekroczyłam w 2010 roku obrotów w wysokości 100 000
    zł, to mogę przejść na zwolnienie podmiotowe w dowolnym dniu?

    Termin przejścia na zwolnienie VAT do 15 stycznia 2011 obowiązuje
    chyba tylko dla podatników, których obroty przekroczyły w 2010 r. 100
    000 zł, ale nie przekroczyły 150 000 zł?