  • 1. Data: 2010-05-11 11:48:22
    Temat: Kasa fiskalna, konserwacja
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Zakupiłem rok temu kase. Mam na niej dwie nalepki, jedna z terminem
    przeglada okresowego , 2011 rok, druga
    z terminem konserwacji, 2010 rok. I teraz pytanie, czy konserwacja jest
    wymagana przez prawo czy to jest dobrowolne?

    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2010-05-11 12:05:41
    Temat: Re: Kasa fiskalna, konserwacja
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 2010-05-11 13:48, wspolna-flaszka.pl pisze:

> [...]
    > z terminem konserwacji, 2010 rok. I teraz pytanie, czy konserwacja jest
    > wymagana przez prawo czy to jest dobrowolne?

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28.11.2008 r. w sprawie
    kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy
    rejestrujące oraz warunków ich stosowania - Art. 7 ust.1 pkt 6.

    Adam

  • 3. Data: 2010-05-11 12:13:00
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "elephanto" <e...@c...it.gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące oraz
    > warunków ich stosowania - Art. 7 ust.1 pkt 6.

    to ze przeglad jest obowiazkowy wiem , ale pytalem o konserwacje

  • 4. Data: 2010-05-11 15:42:01
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 2010-05-11 14:13, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > to ze przeglad jest obowiazkowy wiem , ale pytalem o konserwacje

    Jezeli tam nie jest wymienione, to zapewne obowiazkowe nie jest. Podczas
    przegladu powiedza, czy trzeba cos wymienic/naprawic czy nie.
    Pamietaj, ze jezeli kasa sie zepsuje, a zapasowej nie masz, to sprzedazy
    prowadzic nie mozesz.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2010-05-12 08:07:49
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hsbg6c$guv$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > z terminem konserwacji, 2010 rok. I teraz pytanie, czy konserwacja jest
    > wymagana przez prawo czy to jest dobrowolne?

    Obowiązkowy jest przegląd.

    Konserwacja to już temat rzeka.

    Novitus jako 'bonus' daje przedłużenie gwarancji nawet do 5 lat na pamięć
    fiskalną
    pod warunkiem wykonywania corocznej 'konserwacji' co zapisał w gwarancji.

    Darek

  • 6. Data: 2010-05-27 19:08:37
    Od: scob <9...@t...pl>

    Dariusz Domagała pisze:
> [...]
    > fiskalną
    > pod warunkiem wykonywania corocznej 'konserwacji' co zapisał w gwarancji.

    wetują sobie płatnymi "konserwacjami" rozrzedzenie fiskalizacji - kiedys
    była coroczna.