  • Data: 2006-02-02 09:08:23
    Temat: Kasa fiskalna a uslugi elektroniczne
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Rozpoczalem dzialalnosc 1 pazdziernika 2005. Wszystkie przychody czerpalem z
    wortalu internetowego, gdzie min pobieralem oplaty za dostep do tresci itd.

    Jak wiadomo niekompetencja MF spowoowala, ze pomimo nie przekroczenia w 2005
    roku przychodu w wys. 20.000 zl musze zainstalowac kase fiskalna (obled).

    Jednak po co mi ta kasa, gdy nie widze mojego klienta, gdyz dokonuje on
    zaplaty on-line i korzysta z uslug elektronicznych? Czy kazda taka
    transakcje mam wbijac w kase? Jak mam mu przekazac paragon, do czego
    obliguje mnie prawo? Do tej pory po zakonczeniu dnia wystawialem dowod
    wewnetrzny i uwzglednialm caly przychod z dnia jako sprzedaz bezrachunkowa.

    Pozdrawiam,
    Tomasz