  • Data: 2003-01-13 08:46:09
    Temat: Kasa Mieszkaniowa - cesja praw i obowiazkow
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Posiadam KM w BPH od listopada 2001 ( przed obelkowaniem ) do stycznia 2005,
    wplacam wymagane minimum i nie zanosi sie abym wykorzystal w pelnii ulge
    jaka z tego tytulu mi przysluguje.

    Wczesniej w 2000 roku zakonczylem oszczedzanie w pierwszej KM i
    wykorzystalem ulge,
    a w 2001 otworzylem rachunek aby nabyc prawo do ulgi ( troche zawsze co
    roku odrasta )

    Wobec tego moje pytanie czy istnieje mozliwosc przekazania innej osobie
    mojego rachunku w KM : praw i obowiazkow. Moze ktos z grupowiczow cwiczyl
    taki zabieg ?

    PS a moze ktos jest chetny na moja KM :))))

    pozdrawiam

    PapaJoe