  • Data: 2003-01-23 13:57:43
    Temat: Kary za zwłokę przy kupnie mieszkania
    Od: "Dominik" <m...@...spam.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Developer opóźnia się w oddaniu mieszkania które kupiłem.
    W umowie zawarłem paragraf dotyczący wypłaty odsetek przez Wykonawcę za
    zwłokę w budowie mieszkania.
    Mam pytanie:
    Czy jest jakaś podstawa prawna do zwrotu kosztów jakie poniosłem (np. na
    wynajem mieszkania, przedłużenia ubezpieczenia kredytu hipotecznego, itp.)
    w wyniku opóźnienia w oddaniu mieszkania z winy wykonawcy?

    Z góry dziękuję
    Dominik