  • 1. Data: 2005-01-07 10:44:53
    Temat: Kalkulator płacowy
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    mam wielką prośbę do grupowiczów. Czy może ma ktoś
    kalkulator płacowy na 2005 rok obejmujący cały rok,
    oczywiście z uwzględnieniem
    ograniczeń ZUS i progów podatkowych. Wiem że są
    kalkulatory w sieci ale chodzi mi o arkusz excela.
    Z góry bardzo dziękuję za każdą pomoc

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 2. Data: 2005-01-07 16:12:31
    Temat: Re: Kalkulator płacowy
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    > oczywiście z uwzględnieniem
    > ograniczeń ZUS i progów podatkowych. Wiem że są
    > kalkulatory w sieci ale chodzi mi o arkusz excela.

    A to samemu tego się zrobić nie da?
    Tak wiele się nie zmieniło w stosunku do roku 2004 - tylko składka na
    zdrowotne na 8,5%

    Pawełj

  • 3. Data: 2005-01-07 19:00:09
    Od: k...@t...pl (Lipas)

> [...]
    L> oczywiście z uwzględnieniem
    L> ograniczeń ZUS i progów podatkowych. Wiem że są
    L> kalkulatory w sieci ale chodzi mi o arkusz excela.

    co prawda nikt się nie zgłosił i nie pomógł, ale sam
    popracowałem i stworzylem cos takiego. Jak ktoś chce, to
    proszę zgłosić się na priv.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas