  • Data: 2004-11-08 01:02:28
    Temat: Kalkulator celny - co do czego?
    Od: "DavidPL" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Chcę kupić sobie na eBay'u kilka części do kompa (jakby nie patrzeć są
    troszkę tańsze niż w kraju) i domyślam się że będę musiał zapłacić cło + kto
    wie co jeszcze...
    Na stronie urzędu celnego znalazłem kalkulator
    https://www.celina.krakow.uc.gov.pl/kalkulator/index
    .jsp
    ale nie za bardzo wiem co do czego...
    Z kodem towaru i kraju sobie poradziłem, ale nie mam pojęcia co wpisać w
    FOB, CIF, koszty frajowe poniesione, koszty krajowe jakie będą poniesione,
    kody dodatkowe itp.
    Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś łopatologicznie napisze co mam tam wpisać.

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Szałęga

    P.S. I tak przy okazji czy czasami nie będzie z tym tyle zachodu że
    przestanie się opłacać?