  • 11. Data: 2006-02-07 08:17:52
    Temat: Re: KPiR za 1999
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Feb 2006, MarcinekP wrote:

    > Moim zdaniem, jeżeli mam prawo zniszczyć dokumenty

    ...prosimy o zapodanie przepisu dającego takie prawo :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 12. Data: 2006-02-07 15:26:13
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    >  Chyba coś znadinterpretowałeś :)
    >  Jest przepis że kontrola "zawiesza" bieg przedawnienia zdarzeń, dlatego
    > może ulec wydłużeniu konieczny okres przechowywania dokumentów z okresu
    > który był kontrolowany - o to chodziło ?

    Nie bardzo. O tym wiedziałem i wiem. Spróbuję poszperać. Być może faktycznie
    coś mi się pokiełbasiło. Pamiętam jednak że zastanawiałem się gdzie te
    papierzyska będę magazynował.

    >  Postaw się lepiej w skórę np. emeryta któremu nikt nie powiedział
    > że mu coś przysługuje (jakiś dodatek albo np. prawo do przeliczenia
    > podstawy emerytury na korzystniejszą)...

    To już jest całkiem chore. Emeryt czy rencista powinien dostać wszystko co mu
    się należy " z urzędu " bez śledzenia co się w między czasie zmieniło. Ale to
    jeszcze nie teraz, i na pewno nie w dającej się przewidzieć przyszłości chociaż
    regent pisze, cytuję " czy to już "