  • 1. Data: 2003-08-30 13:42:23
    Temat: KPiR i leasing finansowy a sprzedaż przedmiotu umowy
    Od: "agagoc" <a...@N...wp.pl>

    Witam,
    mam pytanie. Firma rozliczająca się KPiR nie ma środków
    na zakup urządzeń dla inwestora - kredyt ze względu na
    okres rozpatrywania nie wchodzi w grę - podpisana zostaje
    umowa leasingu finansowego na te urządzenia. Są one w
    rzeczywistości już zamontowane u inwestora. Czy jest możliwa
    sprzedaż urządzeń osobie trzeciej w trakcie trwania umowy
    leasingu? Jak wybrnąć z takiej sytuacji? Czy można umowę
    leasingu spłacić od razu za jednym zamachem, czy trzeba
    odczekać tyle, na ile zawarta jest umowa z leasingodawcą?
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    pozdrawiam,
    agagoc

  • 2. Data: 2003-08-30 18:59:41
    Od: "Nemo" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    proponuję przestudiować umowę. Ale DOKŁADNIE.

    Pozdrawiam.