  • 1. Data: 2003-08-31 09:33:58
    Temat: Alimenty
    Od: "ANIOŁ" <a...@w...pl>

    Mam wielka prosbe, przepraszam jesli zle wybralem grupe ale
    jesli nie ta to jaka ?

    Chodzi o wyliczenie naleznych alimentow wraz z odsetkami.
    Mojej znajomej byly maz nie placil alimentwo od 1992 r.
    Teraz komornik zajal jego majatek i wyegzekwuje zalegla kwote
    alimentow. Problem polega na tym, że moja znajoma musi
    wiedziec ile jej sie nalezy.

    Dla matematyka lub osoby biegłej w tych sprawach nie jest to trudne.
    Dla nas jednak jest to dosc skomplikowany rachunek.

    Poszukujemy programu lub arkusza kalkulacyjnego ktory wyliczyl by
    kwote nalezna do zaplaty.

    Program musial by brac pod uwage zmieniajace sie w poszczegolnych miesiacach
    i latach (miesieczne kwoty naleznosci, odsetki ustawowe, oraz czesciowe
    kwoty
    wplacone przez bylego malzonka w miedzyczasie).

    Prosimy o wskazanie (nazwy programow, adresow URL, lub podanie innych
    wskazowek).
    Moze ktos sie juz z tym meczyl i stworzyl np. arkusz kalkulacyjny Excel.

    Bedziemy wdzieczni za kazda pomoc.

    ANIOL