    From: "Michal S." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: KPIR - towar ktory nie jest sprzedany
    Date: Thu, 14 Apr 2005 07:38:00 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@80.51.205.201

    Prowadze pierwszy raz KPIR, mam działalność usługową ISP.
    RObiłem sporo instalacji radiowych i w blokach mieszkalnych.
    Zastanawiam się jak to wpisać do księgi.
    Towar nie jest sprzedawany tylko gdzieś się znajduje i przynosi dochód,
    czy to w bloku czy u klienta indywidualnie.
    Poszło tam sporo materiału jak korytka, kable, kołki rozporowe.
    Zastanawiam się czy rozliczać to jako koszty prowadzenia kol. 14
    CZy dopisywać to jako pozostałe środki trwałe.
    Jeszcze jeno, jakie terminy i kiedy musze skladać deklaracje VAT-7 i VAT-5,
    czy to są wszystkie dokumenty, które należy złożyć w US.

    Michał Sz.