  • Data: 2005-10-31 13:52:01
    Temat: KOdeks Karny.
    Od: "roman25" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Myślę że tutaj na grupie są przyszli, młodzi prawnicy. Dla tego moje pytanie
    ,ale najpierw kilka słów o tym co się wydarzyło. Matka moich małoletnich dzieci
    wyszła za mąż, i mieszka w starej kamienicy wraz z obecnym mężem i jego babką.
    Jeden rok temu dzieci ,matka ich ,oraz babka uległy zaczadzeniu tlenkiem węgla.
    Przebywały w szpitalu 5 dni. Na moje zawiadomienie wszczęto śledztwo z art.160
    par.2 Śledztwo trwa już 1 rok. Kilka opinii kominiarskich oraz eksperta od spraw
    gazu mówią że wentylacja jest sprawna, jednak na wskutek nie grzania w łazience
    dochodzi do cofania się spalin. Również ekspertyza mówi że pomieszczenie
    łazienkowe jest za małe oraz otwór w drzwiach łazienkowych jest za mały. Mija
    rok, nikomu zarzut nie został postawiony na razie-jednak mnie martwi to że tam
    dalej mieszkają moje dzieci, w tych samych warunkach. Dodam jeszcze że rok
    wcześniej przed zaczadzeniem, matka moich dzieci uległa zaczadzeniu i przebywała
    w szpitalu, co teraz się okazało w śledztwie. Jeżeli dojdzie do rozprawy
    sądowej, ja jako oskarżyciel posiłkowy czego mogę się domagać ,i ewentualnie kto
    może zostać oskarżony, gdyż dzisiaj na Policji podczas składania przeze mnie
    kolejnych zeznań, pani prowadząca poinformowała mnie ze w zasadzie to Ona nie
    wie komu przedstawić zarzut i jaki? Chodzi mi głównie o to aby moje dzieci były
    tam bezpieczne! Również jeżeli winę ponosi administracja, chcę zadać wysłania
    dzieci na kolonię na ich koszt, gdyż do bogatych nie należę.

    Za wszelkie porady będę wdzięczny.

    Pozdrawiam

    Roman