  • Data: 2002-01-15 18:25:26
    Temat: KONTROLA z US
    Od: "RM" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę czy możecie mi odpowiedzieć czy samochód w wersji ciężarowej
    przysluguję tylko dla tych podatników, którzy zajmują się sprzedażą towarów.
    Urząd Skarbowy kwestionuję mi żądanie zwrotu Vat za samochód ciężarowy z
    homologacją ministerialną tłumacząc to brakiem potrzeby wykorzystywania
    samochodu w takiej wersji. Dlaczego nie kupiłem samochodu osobowego- pytają
    ?.
    Zajmuję się głównie usługami finansowymi gwoli ścisłości.

    Mam opisać specjalnie dla Urzędu Skarbowego dlaczego akurat zakupiłem
    samochód w wersji ciężarowej taki krótki referat?

    Czy mają do tego prawo urzędnicy?
    Jak się wytłumaczyć?!!!!!!!