  • Data: 2005-03-15 07:44:34
    Temat: Jakie ponosze koszty??
    Od: "admin" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. Kupuje np. samochod za 40 000zl i po miesiacu (przed uplywem 6 miesiecy)
    sprzedaje go za 30 000zl. Co w takim wypadku sie dzieje?
    2. Co sie dzieje w sytuacji odwrotnej?? Kupuje za 30 000 i sprzedaje po
    miesiącu za 40 000.
    3. Co sie dzieje w sytuacji odwrotnej, ale po uplywie 6 miesięcy?? Kupuje za
    30 000 i sprzedaje po 7 np miesiącach za 40 000.

    Wiem ze moze pytania sa prymitywne, ale nie mam zielonego pojecia o takich
    rzeczach, to bedzie moje pierwszy samochod.
    Z gory dziekuje.
    pozdrawiam