    From: Rex <w...@z...spamem>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jaki dokument sprzedaży może wystawić nie-VATowiec?
    Date: Wed, 19 Sep 2007 11:56:13 +0200

    Witam,
    niebawem uruchomię księgarnię internetową. W pierwszej fazie mojej
    działalności nie będę VATowcem, więc nie będę mógł wystawiać faktur VAT.
    W związku z tym ma pytanie: jaki dokument sprzedaży będę mógł wystawiać
    klientom? Wiem, że na dobrą sprawę nie będąc VATowcem nie muszę
    wystawiać żadnych dokumentów sprzedaży, ale chcę żeby klient czuł się
    pewnie - otrzymując dokument sprzedaży będzie wiedział, że książka
    pochodzi z legalnego źródła i będzie mógł ją reklamować.

    Z góry dziękuję za informację.

    --
    Pozdrawiam,
    Rex