  • Data: 2005-04-13 18:05:47
    Temat: Jaka stawka amortyzacji używanego sam.osobowego ?
    Od: "Tomek" <t...@d...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, dopiero zaczynam ciągnąć ten bajzel czyli moją DG (KPiR). Próbuję to
    robić przy pomocy darmowego programu "Mała księgość" Rzeczypospolitej... No
    i chcę wciagnąć do środków trwałych mój prywatny samochód, używany, kupiony
    miesiąc temu.
    Pytania:
    1) czy podać wartość z umowy kupna-sprzedaży, czy jak to mi inni
    podpowiadali cenę rynkową z grudnia zeszłego roku ?
    2) jaka stawka amortyzacji, 20 % ?
    3) program każe mi podać "współczynnik przeliczeniowy" - podać "1" ???

    Pomóżcie, wertuję ustawy i niczego nie jestem pewien.

    Dzięki dobre dusze.