  • Data: 2002-12-04 17:09:18
    Temat: Jaka forma działalności...?
    Od: Roman Całuśny <h...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    chcę rozpocząć działalność gospodarczą. Założę jednoosobową firmę z
    siedzibą w moim mieszkaniu świadczącą usługi biurowo-księgowe. Mam
    otrzymywać co miesiąc zlecenia wykonania określonych prac biurowych
    od innej obcej firmy. Jaka najkorzystniejsza byłaby dla mnie forma
    działalności (kpir, ryczałt, płatnik VAT)? Zależy mi na w miarę prostej
    ewidencji, możliwości korzystania z kosztów (paliwo, energia, telefon).

    Dzięki za info
    HR