eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak założyć działalność agroturystyczną lub szkółkę jeździecką?? › Jak założyć działalność agroturystyczną lub szkółkę jeździecką??
  • Data: 2007-01-13 16:58:36
    Temat: Jak założyć działalność agroturystyczną lub szkółkę jeździecką??
    Od: "aj" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam uprawnienia do nauki jazdy konnej, mam tez swoją stajnię i 4
    konie, chciałabym zacząć naukę jazdy konnej po utworzeniu własnej
    działalności! Byłam w tutejszym urzędzie gminy i niestety kierowano
    mnie z pokoju do pokoju i niczego się nie dowiedziałam, a interesuje
    mnie załozenie szkółki jeździeckiej bądź agroturystyki z jazdą
    konną - tak by wszystko odbyło się jak najtańszym kosztem.
    Chciałabym być ubezpieczona w KRUSie a nie w ZUSie, jedyne co wiem to
    ze w KRUSie ubezpieczony może być rolnik a rolnik to osoba która
    posiada min 1 hektar ziemi, czy wiec ja też mogę być w KRUSie
    ubezpieczona mając 1,7 hektara ziemi (której nie uprawiam) na której
    są pastwiska dla koni...? Bardzo proszę o jakiekolwiek informacje.
    Dzięukję za pomoc!