  • Data: 2005-05-17 14:50:13
    Temat: Jak zaksiegowac wewnatrzwspolnotowa dostawe uslug :)
    Od: "Mariusz Polowczuk" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie, bo mam juz watpliwosci:
    - posiadam nip UE i kontrahenta w UE
    - kupuje towar w PL i wyswawiam mu fakture
    - taka fakture zaliczam jako Wewnatrzwspolnotowa Dostawa Towarow i dotad
    wszystko jest jasne.

    A jesli wykonuje dla kogos z UE usluge , to bedzie to takze WDT czy export uslug
    czy jako zwykla faktura z VAT = 0% ?

    Jak taka fakture sie ksieguje? W deklaracji VAT-7 nie ma pozycji dostawy uslug a
    jedynie dostawa towarow. W kolumnie 21 jest dostawa towarow lub uslug z 0% VAT,
    ale tylko dotyczy to terenu kraju.

    Wg mnie wpisuje taka fakture jako dostawa towarow i w VAT-7 bedzie to kolumna 28
    a na deklaracji VAT-UE wykasuje dostawy towarow i uslug jako jedna calosc?

    Pozdrawiam
    MP