  • Data: 2004-03-25 09:27:04
    Temat: Jak zaksięgować- ugzekucja ZUSu z pensji??
    Od: "damianek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie,
    następujący problem. Nie zapłacilem ZUS zdrowotne za grudzień. ZUS podesłał
    tytuł wykonawczy egzekucji z pensji wystawiony dnia 8/03/2004. Dzis dostałem
    pensje pomniejszona o te pare złotych. Więc pytania:
    -w KPiR w kolumnie 14 pozostałe wydatki wpisuje kwotę nalezności głównej tj
    bez kosztów wgzekucji (6,90zł), kosztów upomnienia (8,80zł) i kwoty odsetek
    -wpisuje to z datą wystawienia tytułu egzekucyjnego czy z data otrzymania
    zmniejszonej pensji??
    - czy jeszcze na cos mam zwrocic uwage oprócz tego aby ponad 5lat przechowywac
    ten tytuł???

    Pzdr