  • 1. Data: 2007-03-12 09:07:40
    Temat: Jak to rozliczyc?
    Od: Ajgor <o...@s...eu>

    Witam.
    Mam pytanie.
    Caly 2006 rok pracowalem na stalym etacie. Dostalem od pracodawcy PIT-11.
    Moja zona jest bezrobotna i
    bede sie rozliczal wspolnie z nia. I z rozliczeniem tych dochodow nie mam
    zadnego problemu.
    Ale jest jeszcze jedno. Otoz w kwietniu 2006 wykonalem mala prace na umowe
    zlecenie, i otrzymalem za nią
    zaplate. Wszystko legalnie i oficjalnie. A konkretnie napisalem pewien
    tekst dla pewnego miesiecznika,
    za ktory dostalem honorarium autorskie.
    Wszystko bylo zalatwiane przez internet, a umowe dostalem poczta. I tu
    pytanie - jak ja mam to rozliczyc?
    Pisalem w tej sprawie do redakcji, ale nie odpisala. Nie am od nich PIT-u
    11. Czy mam rozliczyc sie wedlug kwot z umowy?
    A jesli tak, to gdzie je wpisac? I ktore? Brutto, czy netto? Jak sie
    rozlicza takie rzeczy?

    Pozdrawiam.
    Ajgor.

  • 2. Data: 2007-03-12 10:30:29
    Temat: Re: Jak to rozliczyc?
    Od: Ajgor <o...@s...eu>

    Dnia 12-03-2007 o 10:07:40 Ajgor <o...@s...eu> napisał(a):

    > Otoz w kwietniu 2006 wykonalem mala prace na umowe zlecenie, i
    > otrzymalem za nią
    > zaplate.

    Ups.. Sorry. To byla umowa o dzielo i przeniesienie autorskich praw
    majątkowych.

    Pozdrawiam.
    Ajgor.

  • 3. Data: 2007-03-12 10:51:21
    Od: Ajgor <o...@s...eu>

> [...]

    > PIT-u 11. Czy mam rozliczyc sie wedlug kwot z umowy?
    > A jesli tak, to gdzie je wpisac? I ktore? Brutto, czy netto? Jak sie

    Hahaha... Sytuacja ulkegla zmianie. Wlasnie listonosz prazyniosl PIT-11
    od wydawnictwa. Ale teraz pytanie - gdzie ja to mam wpisac, albo dopisac?
    Mam teraz dwa pity 11. Jeden od stalego pracodawcy, i drugi od wydawnictwa
    za umowe o dzielo.

  • 4. Data: 2007-03-12 11:31:25
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > od wydawnictwa. Ale teraz pytanie - gdzie ja to mam wpisac, albo dopisac?
    > Mam teraz dwa pity 11. Jeden od stalego pracodawcy, i drugi od wydawnictwa
    > za umowe o dzielo.

    Masz numery pól, ich tytuły ... sumujesz po prostu odpowiednie pola ze
    sobą.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 5. Data: 2007-03-12 19:05:06
    Od: Ajgor <o...@s...eu>

    Dnia 12-03-2007 o 12:31:25 KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał(a):

    > Masz numery pól, ich tytuły ... sumujesz po prostu odpowiednie pola ze
    > sobą.

    No prosze. A ja - przyzwyczajony do kretynskich pomyslow naszych politykow
    - szukalem jakiegos
    skomplikowanego haczyka. A to takie proste?:) Wszystko jasne. Dzieki :)