  • Data: 2007-02-09 19:22:34
    Temat: Jak to nazwac w KASIE FISKALNEJ?
    Od: "[] QBUS []" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam DG. W EKD wpisane reklama i inne uslugi itp.
    Robie taka usluge:

    1) przychodzi do mnie klient i chce bym mu wystawil w ogloszenia samochod.
    Auto jest przeze mnie fotografowane, nastepnie wrzucam ogloszenie w
    wiekszosc portali ogloszeniowych. Auto jest wystawiane przeze mnie,
    z mojego konta (np. allegro,ebay) ale numer telefonu jest do klienta i to
    klient
    bedzie sam sprzedawal auto.

    2) j/w z ta tylko roznica, ze przez telefon gadam ja, i jak nowy nabywca
    przyjezdza do mojego klienta to pomagam mu (mojemu klientowi) to auto
    sprzedac
    (jestem podczas ogledzin, negocjuje itp.) jednak umowa jest spisywana juz z
    klientem.

    I co ja wlasnie robie? Jak taka usluge wpisac w kasie fiskalnej?
    W chwili obecnej rozmijam koszt uslugi (100 zl) na dwie czesci
    1-reklama/usluga - 50 zl
    2-pomoc/doradztwo - 50 zl

    czy tak moze byc? czy gdzies moge "wtopic"?

    prosze i sugestie.